Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~King | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany02.06.2005 @14:35:37 ostatnio na stronie11.10.2016 @00:27:32



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty58 komentarze1278 posty na forum6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~DarekO    04.01.2009 @09:03:15
Dziękuje i pozdrawiam
~santi007    03.01.2009 @22:03:21
Tak wiem co to była za sytuacja bo to ja jej powiedziałem o tej dziwnej awanturze.Ale powiedziala ze jest wszystko ok i Ciebie zna
_______
Some People Are Alive ONLY Because Its Illegal To Kill Them!!!
~santi007    03.01.2009 @21:59:25
Ale małą wojenkę rozpętałeś tym zdjęciemA Marta stałą się Helleną TrojańskąUważaj na takie rzeczy bo moderatorzy nie lubią takich niedomówien:/
_______
Some People Are Alive ONLY Because Its Illegal To Kill Them!!!
~Zmienna    03.01.2009 @21:36:39
mhm. To fajnie niech tylko jego cena jeszcze o 2 stówi spadnie i będę mieć. Może byłbyś w stanie poradzić w wyborze obiektywu? Jestem na arch. głównie potrzebuję aparatu w celu robieniu zdęć wszystkiemu co przydatne do plakatów, do wstawiania w wizualki. Jednak chcę też robić zdjęcia portretowe. Czy jest akiś obiektyw którym można robić ładne zdjęcia wszystkiego ale nie jest do niczego? No i nie jest baaaardzo drogi. Bo zaobserwowałam że tak jak w jeździectwie tak i w fotografii... ceny szaleją
~toniu    30.12.2008 @17:24:20
siewka ;]
~agatajot    19.12.2008 @10:05:30
dziękuję pięknie również życzę Wesołych
~ciastuch    16.12.2008 @05:06:34
Ja też mam taką nadzieję Byłoby super!
_______
PRZYJMĘ ZLECENIA NA PROTRETY! INFO NA PRIV.
~Arkadio82    04.12.2008 @00:30:50
Rewelacyjne portrety, dawno nic tak dobrego nie widziałem.
!JakkaS    02.12.2008 @14:00:20
Dzięki
~shivaa    25.11.2008 @18:06:19
piwo nie zajac:D
~shivaa    25.11.2008 @01:40:34
+Nori    23.11.2008 @10:43:42
no ok, może dla tego że ja generalnie jestem raczej w kierunku kliszowego konceptualizmu (polecam pana K. Pruszkowskiego np. ) i mnie swędzi trochę na widok digitalu, ale też mnie swędziało jak pierwszy raz robiłem zdjęcia cyfrą, wiec to raczej głos malkontenta, może kiedyś sie przekonam. Pozdrawiam
_______
the trick is to keep breathing
~King    23.11.2008 @09:29:45
wydaje mi się że wręcz przeciwnie, skoro uważasz że wystarczy trochę 'podziabać' jak się wyraziłeś. nie patrze na Ciebie z góry, ale też nie odczuwam potrzeby tłumaczenia swojej pracy, komuś kto napisał "za dużo Ps za mało fotografii" pozdrawiam
+Nori    22.11.2008 @22:02:28
czy mi sie wydaje czy patrzysz na mnie z góry podczas tej konwersacji? Rób jak chcesz, ale malowanie przez obiektyw wymaga imo znacznie więcej niż troche dziabania w szopie.
_______
the trick is to keep breathing
+Nori    22.11.2008 @20:22:26
jeżeli na pierwszy rzut oka widzę powtarzające sie elementy skopiowane na konturach głowy to nie jest to obraz, tylko szkic wizji....
_______
the trick is to keep breathing
~yellonek    21.11.2008 @01:22:48
Byłabym zaszczycona
_______
"To zaś mi mniejsza,czy bywam omylon
Albo nie?...piszę-pamietnik artysty,
Pogryzmolony i w siebie pochylon-
Obłądny!...alez- wielce rzeczywisty"
C.K.Norwid
~yellonek    20.11.2008 @11:18:57
Dziękuję,to dla mnie dużo znaczy..

ps. oo,wlasnie zobaczyłam,ze jestes z Wroile tu zdolnych ludzi mieszka
_______
"To zaś mi mniejsza,czy bywam omylon
Albo nie?...piszę-pamietnik artysty,
Pogryzmolony i w siebie pochylon-
Obłądny!...alez- wielce rzeczywisty"
C.K.Norwid
~zielonejedziemy    19.11.2008 @21:25:17
predzej Robertowa Plantowa
~makedesign    19.11.2008 @16:09:56
nie mam nic do zdjęcia-zdjęć bo są bardzo interesujące mają w sobie coś niezwykłego
~CourtneyLove    19.11.2008 @14:08:48
miło to słyszeć [czytać]od Ciebie
~aghati    18.11.2008 @22:41:02
hmm...to zaatakujemy się spojrzeniem wzajemnie, heh
_______
żyję dla sztuki i tworzenia jej...
^Ksenja    18.11.2008 @22:36:43
Niewiele trzeba czasami, żeby ludzi porządnie przestraszyć.... HEH Pozdrawiam i gratuluję, niewiele jest równiez DA przyciągających uwage, więc gratuluje tym bardziej... miliony poniżej nie moga sie mylć:D
~aghati    18.11.2008 @22:24:29
Często zdarza mi się, że czytuję opisy digartowiczów, dzięki Twojemu hobby aż przeszedł mnie dreszczyk, mam obrazowe spojrzenie na to co czytam, cieszę się, że nie tylko ja patrzę nieznajomym ludziom tak głęboko w oczy. Gratuluję digartu dnia - podoba mi się tan rozmyty motywzetknięcia się ciemności z tym człowiekiem. Pozdrawiam, życząc dalszych sukcesów
_______
żyję dla sztuki i tworzenia jej...
~julka1994    18.11.2008 @22:21:14
dzisiaj schody do nieba leciały u mnie cały dzień.. szczególnie solówka jimmiego


zarąbiste prace! *** :D
_______
dla przepaleń...mam szacunek
~czlowiekaOKO    18.11.2008 @22:17:22
lal!
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 19 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt